duminică, 19 mai 2024

Luna Mai

Marco Reus, legenda Borussiei Dortmund, a jucat ieri ultimul său meci în campionat pentru echipa la care a crescut şi pentru care a purtat inclusiv banderola de căpitan.
Marco Reus a jucat 427 de meciuri pentru BVB, a înscris 169 de goluri, a oferit 130 de pase decisive și cel important a rămas loial clubului său de suflet în toți acești 12 ani petrecuţi pe Signal Iduna Park
Ieri, în ziua ultimului său meci, fanii echipei au primit bere gratuit, iar dozatoarele purtau un bilet pe care stătea scris un mesaj din partea idolului lor.
„Mulțumesc pentru tot! Berea de rămas bun este din partea mea. Al vostru Marco”.
Nu pot să nu-i mulțumesc numărului "11" pentru unica sa Poveste. 
Îmi rămâne dator însă cu berea pentru că aceasta mi-am luat-o din stocul personal.
Astăzi, ca o ironie a sorții pe axa sufletului, Unicul Jurgen urmează să-și ia rămas bun de la Anfield și toate emoțiile trăite în orașul Beatles-ilor.
"Iubesc totul la clubul acesta, iubesc tot la orașul și la oamenii de aici. Când am ajuns la Liverpool, eram un om normal, sunt în continuare un om normal, dar unul care trăiește o viață extraordinară"
Nu știu dacă la sfârșit The One urmează să ne dea câte o bere, știu însă sigur că subsemnatul va bea una, două sau mai multe...
De fericire că sunt contemporan cu astfel de Povești.
Și ca să nu uit, astăzi mai merg și în Giulești, în Unicul colț de Rai în care timpul stă mereu pe loc.
Acum dacă mă uit la tot ce am scris mai sus aici, parcă suntem totuși cei mai fericiți de pe acest Pământ, nu?
- Dane, de ce se numește luna Mai?
- Că Mai plouă, Mai ninge, Mai bate gheață, Mai iese soarele, Mai faci plajă, Mai stai în tricou, Mai bei o bere, Mai bate vântul, Mai dă bruma dimineață, Mai pui o geacă seara, Mai faci un foc, Mai că miroase a vară dar nu Mai vine...
Dnule Șucu, știți de ce?
Pentru că "nu-i echipa Mai Frumoasă și Iubită ca RAPID".


FzR!!