joi, 14 noiembrie 2013

RAPID – UNICA IUBIRE

"Totul a-nceput intr-o Zi de vara..."
Cum pe de rost am invatat:
Copa, Grigoriu si Geza in scoala cea primara
Rapidul Nostru EI l-au inventat.

 

Cu scutec Alb si Suflet Visiniu
Micutul Drag nascut in '23
Din primul meci, in peisajul aramiu
Afla ca-n viata pasii sunt doar grei

 

La piept l-au strans atunci bunicii nostri
Si i-au soptit fara clipire:
"De la pamant si pana-n astri
RAPID pe veci TU esti UNICA IUBIRE"

 

Vecin cu Arcul de Triumf si Sfant,
Nu mai departe-n anii '25
Saracia in agonie ne-a facut vant
Iar lacrimile nu ni s-au uscat de atunci
 

 
In '39 ne-ai chemat ACASA
In cel mai dulce colt de RAI divin
Oricat de grea, viata a devenit frumoasa
Peste amar, noi am turnat un strop de vin.

 

Magicienii Giussy si Bogdan ne-au fermecat apoi bunicii
Ninsi pe la plete, cu suflet nepatat
Ce-au indurat un '42 plin de suplicii
Cu-n titlu care n-a contat.
 

 
Din '58 RAPID parintii te-au numit
Numele Drag ce insemna ALTERNATIVA
In drumul catre INFINIT
A Spiritului, LIBER si IMPOTRIVA



Titlurile aduse din Balcani,
IN suflete au ridicat
Munti de IUBIRE, nu de bani,
Parintii toti i-ai fermecat



La varsta a peste 40 de ani
Si fara mila sau pomana
Exact in Sfanta Zi de vara, pentru fani
RAPID ajunse CAMPIOANA.




Zeii buni din vechea Troie
Pentru cei multi si rabdatori
Neagu, Puiu sau Dan Coe
Si toti condusi de nea Tinel, in veci ne sunt nemuritori




Anii '70 pentru Frumosii-Feti
Au insemnat doar bucurie
Necazul celor de sub epoleti
Pentru cei multi UNICA IUBIRE



E parca Veacul Infinit
Al celor fara frica
RAPIDul cel nascut drept MIT
Condus de Tudorica.

 


In '82 am primit cea mai de pret avere
Cand tata pe Republicii m-a dus
Unica Dragoste la prima vedere
RAPID IUBIT de mii de ori ti-am spus.

 

TU in Tribuna m-ai invatat sa sper
Sa rad, sa plang si sa iubesc
Nu mi-a pasat de soare, vant sau ger
Prima si ultima dorinta mi-e sa te privesc.

 

Cu Tine am devenit mai rabdator
Iar de la nea Mincea am invatat
Ce-nseamna Lupta dar si Dor
Lacrimile-ti sa le sterg, cand te-au furat.

 

Simt inca gustul de pelin
Al competitiilor trucate
Cand nu l-am dat Damaschin
In “B” au condamnat sufletele curate.
 

 
Din vremurile de impotrivire
Al celor fara de partid
TU ai ramas UNICA IUBIRE
Si UNIC eu ti-am spus: RAPID.

 

 
In '98 fetita mea nascuta la Giulesti,
Cu mine si bunicii cei de sus a lacrimat
Cand Savaniu ne-a furat
Inca o Noapte de Povesti



In 2005 cand a plecat
La Ingeri ca sa ne sustina
Nea Mincea al Nostru fost-a fermecat
Cu inca 2 titluri in vitrina

 

Si te-au vazut de-acolo sus,
In 2006 stralucind
Bunici, parinti, cei mici atunci din nou ti-au spus:
RAPID, NOI TE IUBIM NESPUS
 

 
Astazi dupa mai mult de 90 de ani
IUBITUL NOSTRU DRAG in peisajul aramiu
Cu Sufletul ALB patat de sarlatani
TRAIESTE doar prin cei cu sange VISINIU

 

Nepotul meu cand ai sa cresti,
Steagul Sfant sa-l porti spre NEMURIRE
In Dragul Nostru Giulesti
Pentru a celor multi UNICA IUBIRE.
 
 

Iar pustiul ce te va urma curand
Sa-l inveti ce-nsemna FERICIRE
Sa poarte-n Inima si Gand
RAPIDUL, UNICA IUBIRE.