luni, 11 iulie 2016

Egoistul


La finalul meciului cu Altetico, Cristiano castiga din nou Liga Campionilor, iar din tribuna coboara un personaj si il imbratiseaza.
Acesta este Albert Frantau, iar povestea prieteniei dintre cei doi a fost lamurita chiar de catre Cristiano, intr-un interviu mai vechi din presa.
La juniori, in cadrul unui meci scoala, scouterii de la Academia lui Sporting au fost prezenti la meci. Mesajul lor a fost clar : "Cine inscrie cele mai multe goluri, vine cu noi la Academie!".
Ronaldo continua povestea: "Am castigat meciul cu 3-0. Eu am marcat primul gol, apoi Albert a marcat cu o lovitura spectaculoasa de cap. Golul 3 insa ne-a surprins pe toti: Albert a driblat portarul si a ramas cu poarta goala,insa a pasat la mine si eu am finalizat. Dupa meci m-am dus la el si am intrebat "De ce?". El a raspuns "Pentru ca esti mai bun ca mine". Asa am ajuns eu la Sporting".
Povestea nu se opreste aici; ziaristii l-au cautat pe Albert si l-au vizitat la locuinta sa. O casa frumoasa, impozanta, si o masina luxoasa in fata casei. Stupoare insa, au aflat ca Albert este momentan somer, si mod logic l-au intrebat cum de si-a permis toate lucrurile pe care le are.
Acesta a raspuns cu mandrie "Sunt de la Ronaldo!".
Ronaldo, egoistul....Ronaldo, individualistul...
FzR!!!