vineri, 1 iulie 2016

Portuegalia


Imi fac un loc intre polonezii toropiti de litrii de bere.
Mandru ca prin rezistenta mea reusesc revansa Rapidului in fata multora ce sigur sunt fani ai Legiei Varsovia.
Astept momentul acesta inca de pe vremea cand Rapidul era MARE.
Parca de o vesnicie.
Imi sterg o lacrima. Cativa dintre lesi ma copiaza.
Inteleg ca nu din solidaritate, ci din solemnitatea momentului intonarii imnului lor national.
Pe care-l nu-l cant din simplul motiv ca nu ma mai ajuta dictia.
Caldura si oboseala ultimelor zile parca mi-au turnat plumb in baschetzi.
Tresar la tipatul salbatic al celor din jur:
GOOOOOOOL LEWANDOWSKI!
E abia minutul 2 si tot nu am reusit sa-mi gasesc un loc liber pe unul dintre scaunele Velodrome-ului.
Ma trezesc strigand si eu "Do boju POLSKO!".
De vis-a-vis ma ameninta niste zupermani:
Beau din berea lesului adormit langa mine.
Pentru el confruntarea din sferturi s-a terminat mai devreme.
Pentru lusitani insa nu.
Pustiul lansat de mine pe da Luz ridica tribunele in aer, hat pana sus in acoperisul bijuteriei de stadion.
Renato Sanches devine eroul partidei. Aflu de la polonezul trezit de urale ca Bayern a platit 35 mil pe el.
Ma doare Kaputska si parca ma ia cu ameteala. 
In minte-mi incolteste gandul sa-l rapesc. 
O socoteala simpla imi spune ca dupa ce achit datoria istorica de la ANAF si maruntisul investit de catre Chiellini de peste Prut pot deveni patron cu acte la Rapiduletul meu drag.
Ma trezeste din somn fluierul centralului.
Sunt in canapeaua mea. Nici urma de Velodrome, scalp de Sanchez sau urma de speranta.
Loviturile de departajare aveau sa ne reaminteasca ca acolo sus cineva are Cheile Raiului.
Pentru Portuegalia, la o zi distanta de Sfanta Sarbatoare, Rui Pedro dos Santos Patrício a insemnat trimisul Sfantului Petru. 
Parand penalty-ul executat de Blaszczykowski (inger si demon!).
La 99 de ani distanta de Minunea de la Fatima, lusitanii fara o victorie in 90 minute la acest turneu final se califica in sferturi.

Portugalia - Polonia 6- 4


Rapidul cu nici macar un meci egal in confruntarea cu Tribunalul Bucuresti asteapta cu sufletul alb o decizie care sa-i mai prelungeasca dreptul de a visa.

Pentru ca Visul si Iubirea nu o poate aresta absolut nimeni.

FzR!!