luni, 26 august 2019

Rapidul în cupele europene

”A fost un joc la o singură poartă. 90 de minute s-a jucat la o singură poartă, într-o singură direcţie, cu cinci jucători de bază absenţi, plus copii. 
Am fost sterili, într-adevăr, nu am avut răutate, agresivitate la finalizare. În rest nu cred că se pune problema asupra victoriei. 
Am dominat total un adversar care nu a ieşit din 16 metri 80 de minute. 
Şi în opt oameni dacă jucam, câştigam meciul ăsta. 
E o victorie de caracter, de moral, a jucătorilor. 
Au forţă, demonstrează. Au trecut printr-un moment greu, se obişnuiesc uşor-uşor cu ceea ce înseamnă Rapidul şi vor demonstra, vor demonstra că sunt cei mai buni”.

” Nu voiam un scor mai mare. Aveam nevoie de fotbal, de joc. 
Dacă ni se oferă şi un gazon pe măsură, poate o să jucăm un fotbal şi mai plăcut decât asta, cu foarte multe ocazii, cel puţin la meciurile de acasă. 
O echipă cu pretenţii are nevoie de un gazon bun. Nu mă interesează rezultatul pe mine, să fie clar, pentru toată lumea. Mă interesează jocul echipei. 
A fost un joc execrabil la Turnu Măgurele. Puteam să pierdem şi cu 7-0. 
Nu am avut atitudine, nu am avut caracter, nu am avut nimic. 
Plus că nu am legat trei pase, nu am respectat nimic din ce am făcut. 
Mă interesează doar jocul echipei. 
Nu mai vorbesc până la proba contrarie. Vă las pe toţi să mă consideraţi nebun, atât”

”Nu am nicio problemă cu nimeni. O să vedeţi în continuare ce se întâmplă. Sunt aici pe un termen lung, foarte lung chiar şi voi lăsa Rapidul ăsta în cupele europene. Dar mai am de rezolvat nişte probleme pe parcurs.

Aştept jucători şi mai e puţin. 
Eu aştept de două luni. 
O să mai vină. Toate meciurile sunt grele, pentru că ăştia sunt adversarii. 
Aţi văzut şi azi. 
Am jucat cu fraţii noştri şi aţi văzut ce s-a întâmplat pe teren. Trebuie să fim pregătiţi de luptă. Pe fotbal nu cred că se pune problema de echipe mai valoroase decât noi”.
Declaraţiile lui Pancone....
Pline de optimism. Inclusiv cele referitoare la a 2-3 achiziţii.
Aseară victoria celor de la Gaz Metan împotriva fcsb a fost condusă de căpitanul Marius Constantin, Ovidiu Herea este deja la al 4-lea gol în tot atâtea meciuri, iar Ioniță pare să nu reușească a se impune la Craiova...
Câteva nume cu sânge pur rapidist.
O axa ce ar decide confruntările extrem de grele ce se anunță.
Pentru că până la o participare în cupele europene trebuie să construim un club profitabil.
Capabil să se autofinanteze.
Astfel încât să nu mai fim nevoiți a o lua..." tot mereu de la capăt".
FzR!!