joi, 25 martie 2021

Can-can

 
Aseară am depășit granița celui de al 5-lea pahar. Tot ce am spus "după" s-a numit scurgere de informații.

M-am spovedit! 

Preotul ( imaginar!) care stătea la masă cu mine mi-a mărturisit că vrea și el în anturajul meu.

Noi bărbații ne înșelăm nevestele cu nevestele care își înșeală bărbații.

Credeți-mă, femeile își cumpără genți foarte scumpe doar pentru a impresiona alte femei. Niciun bărbat nu a spus vreodată: " Băi frate, era urâtă foc, dar avea o geantă...."

Frumoasă, urâtă...la prima întâlnire oricum trebuie dusă la film, pentru a afla dacă poate să tacă 2 ore!

Eu mă pot consideră un norocos: soția mea poate să se abțină 2 ore. 

Fix cât va dura meciul de duminică.

Problema mea este însă ca norocul să mă țină și până la fluierul final din Pantelimon.

Altfel o vom lua de la capăt!

Cu singura aventură care contează.

Restul e can-can!


FzR!!