marți, 16 martie 2021

Tagadam-tagadam

 

Este atât de toamnă încât am uitat că suntem în martie!
Aseară mă sună de la Bringo:
- Nu găsesc fish fingers de la Edenia, vă pun cașcaval pane de la Frosta?
- Da, și dacă nu găsiți lapte de la Zuzu puneți vin de la Jidvei.
Încerc să găsesc soluții. La nervi.
La fel că Angelescu ăsta cu pălărie, care nu l-a convins pe Pancone și până la urmă am rămas în "copilotul" Miță Iosif.
Pentru că nu vom renunta niciodată, să nu vă mirați de faptul că vom păstra șansele de promovare chiar și după terminarea ediției de campionat.
Care este diferența dintre un nevrotic, psihotic și un psihiatru?
Nevroticul construiește castele în aer, psihoticul locuiește în ele, iar psihiatrul cere chiria....
Nu mai rezist!
Mă mut cu chirie lângă Gara de Nord.
A stat cineva în zonă și poate să-mi spună cum se aude zgomotul când trec trenurile?
Gen tagadam tagadam ...uuuuu...cicicici....?
Pentru că doar atâta îmi aud în suflet!


FzR!!