sâmbătă, 13 martie 2021

Rămas bun, Nea Chivu!

De mic copil, am trăit cu impresia că toți iubesc Rapidul la fel de mult că mine. Este unul din motivele pentru care nu înțelegeam nici în ruptul capului de ce, în zi de meci pe Giulești, era lume pe stradă circulând în sens opus, atunci când ieșeam de la metrou Crângași.

Din fericire, viața mi-a arătat cât de mult m-am inșelat în privința celor de care aveam impresia că iubesc Rapidul la fel de mult că mine.

M-am inșelat. Și mă bucur.

Pentru că am întâlnit oameni care prin modul lor de a fi, mi-au demonstrat că iubesc Rapidul mult mai mult decât aș putea să o fac eu vreodată.

Iar acest lucru, m-a făcut să mă simt mereu dator, plătindu-mi din când în când datoriile, așa cum am făcut de-a lungul timpului, de exemplu, cu piesele dedicate Rapidului.

Unul dintre acești oameni la care am făcut referire mai sus, este NEA CHIVU!

Nu am multe amintiri legate de dumnealui. Dar cele pe care le am sunt memorabile.

În primul rând, îi mulțumesc pentru faptul că datorită dumnealui am vizitat Acropole, în deplasarea de la Atena din 2006, când am fost colegi de drum, în autocarul RAPIDFANS.RO. Cei prezenți acolo știu asta.

Apoi, în 2010, am fost o perioada co-prezentator, alături de RAPPA, la Radio 3net Florian Pittiș. Iar într-una dintre ediții l-am avut invitat pe NEA CHIVU. Emisiunea a fost memorabilă. Îmi pare rău că nu o mai găsesc, sper să se fi păstrat printr-o arhivă pe undeva.

După emisiune am mers la celebra Biblioteca din Cișmigiu, unde NEA CHIVU, pe atunci în vârstă de 87 de ani, a cerut un coniac și o bucățică de ciocolată.

Faza la care, AMIGO, unul dintre cei prezenți (alt foarte mare rapidist), l-a întrebat:

– Păi bine, bre Nea Chivu, la vârsta matale bei coniac?
– Păi mă băieți, voi credeți că la vârsta asta am ajuns cu apă? Nu! Am ajuns la vârsta asta cu coniac și cu măsură!

Sunt fericit că te-am cunoscut Nea Chivu! Rămas bun și mulțumesc!

PS: Pentru că prin presă circulă povești inventate cum că Nea Chivu era luat de milă prin deplasări de suporteri, vă mai zic un lucru:

LA BIBLIOTECA ÎN CIȘMIGIU, NEA CHIVU, DEȘI ERA INVITATUL NOSTRU, A INSISTAT SĂ FACĂ CINSTE!

Dragos Leasă

sursa: 1923.ro

FzR!!