vineri, 19 martie 2021

Somnul

 

Astăzi marcăm Ziua Mondială a Somnului.
Dis-de-dimineață alarma unuia din bloc a sunat la 7:05, 7:10, 7:15, 7:20, 7:25 și s-a trezit abia la 7:30.
Știu prea bine cine este, însă o să vă spun cine sunt.
" Capriorii noștri " tot la fel de bine au dormit?
De săptămâni bune chiar nu se sfiesc să ude și așternutul.
În teren sunt la fel.
Poate se vor da pe brazdă duminică la Călărași.
- Iubito, vezi că duminică merg la o partida de vânătoare...
- Nu va fi nicio partida de vânătoare...i-am spart ieri botul vulpiței...
Înghit în sec. Nu-mi rămâne decât să mă descurc cum pot prin cartier.
Cum ghinioanele se țin lanț ( sau scai de mine ), spre seară am rămas blocat în lift împreună cu vecinul meu ardelean.
După două ore îmi spune:
- Mi se pare mie sau mere prea încet?
Sună alarma: 7:35.
E vineri. 
Au mai rămas 2 zile până la confruntarea de duminică.
Ziua când Rapidulețul va avea în sfârșit mers de TGV.


FzR!!