duminică, 7 mai 2023

De supărare.

- Trezește-te nenorocitule! E nouă!
- Cum?? Ne-au mai dat încă două??
Au dat și ei, am luat și noi.
Nu suntem deloc triști. 
Brazilia a pierdut în fața Germaniei cu 7-1. 
Avem deci toate motivele să fim mândri.
Ba chiar, dacă meciul se mai prelungea cu câteva ore și mai inscriam 6 goluri, îi băteam pe marinari.
Ghinioniști tare seara trecută...
Beat mangă l-am chemat pe chelner și i-am spus:
- Îți dau 5000 de euro dacă îmi faci lipeala cu tipa aia bună, să vină acasă cu mine în noaptea asta.
- Domnule, sunteți sigur??
- Da, binențeles!
Barmanul mi-a luat banii, s-a dus și a discutat cu tipa, iar aceasta s-a ridicat, și-a luat haina și mi-a spus că vrea să mergem acasă.
Barmanul în urma noastră a început să le spună celorlalților clienți.
- Sincer vă spun, e prima dată când văd un om atât de beat!
- De ce?
- Mi-a dat 5000 de euro ca să plece acasă cu nevastă-sa!
Beat.
De supărare.


FzR!!