sâmbătă, 6 mai 2023

Petrecerea

Pentru o viață sănătoasă consumați zilnic minimum 2 litri de apă.
Pentru una fericită pălincă, bere și vin!
Prelungirea contractului mi-a adus cea mai mare bucurie săptămâna aceasta.
Așa că am ținut-o în petreceri.
Pe vremuri, dacă petreceam toată noaptea arătam ca naibii dimineața. 
Acum am constatat că merge și fără petrecere...
Știți cum e...
Toată lumea are un vecin cretin!
Dacă tu nu ai, atunci are el.
Noi suntem doi pe palier, așa că pentru a mă exclude din ecuație, m-am hotărât să sun la poliție:
- Mi-a dispărut soția!
- Au trecut 48 de ore?
- Au trecut ...48 de zile.
- Și, de ce nu ai anunțat până acum??
- Nu mi-a venit să cred...ce noroc am!!
În seara aceasta sperăm să declanșăm petrecerea.
Dacă nu la malul mării, cu siguranță undeva pe o terasă, cu multă bere și Rapidulețul în suflet.


FzR!!