sâmbătă, 27 mai 2023

Public

Am și încasat, dar am și primit.
Cam acesta va fi rezumatul meciului programat în seara aceasta.
Imediat după fluierul final Nico și staff-ul s-au apucat cu sârg de mult-promisa campanie de transferuri.
Pe acea lista sper să-și facă loc și un goleador pur-sânge. 
Pare-se că au găsit unul de prin Spania. Mare cât un taur.
Acolo în ținutul andaluz se spune că nu a scăpat nicio rumegătoare, palmaresul său fiind unul deja impresionabil.
Cică a fost cumpărat pe o suma exorbitantă chiar de primarul din Huelva sau parcă din Malaga.
Investiția devenind una locală, pur electorală pentru a câștiga voturile tuturor fermierilor din acele ținuturi.
Mare lovitură s-a dovedit însă aceea că imediat după achiziție El Torro nu mai reacționa în fața vacilor alegătorilor.
Primarul nu a stat pe gânduri și s-a dus imediat să aibă o discuție cu încornoratul.
- Ce ai mă?? Am plătit o avere pentru tine, făcut mii de speranțe și acum nu mai ai chef de muncă??
El Torro l-a privit în ochi pe primar și cu o mare lene i-a spus:
- Auzi?? Nu mă deranja că mă enervez. Acum sunt funcționar public.
Luni El Torro semnează contractul și va fi prezentat în Giulești.


FzR!!