duminică, 28 mai 2023

Ist Große Scheiße

Zorii dimineții m-au prins încă la băutură cu Hummels, Reus și Adeyemi.
- Ist Scheiße!! repetau obsesiv, cu lacrimi în ochi băieții din Nord-Westfalia, încă nedumeriți că au ratat titlul în der Bundesliga.
- Ist Scheiße!! parcă se auzeau miile de suporteri împietriți...
Am băut, dar am și mâncat 7 conserve de fiecare. Că ne era poftă.
Câte una de pește și câte 6 de bere.
Am băut. Cu ei de supărare.
Au băut. Și ei cu mine.
De bucurie.
Că ne-am luat revanșa după înfrângerea rușinoasă cu viitorul.
Și am umilit fcsb-ul.
Cinci le-am dat!
Deci le-am dat, dar și au luat.
La despărțire Hummels, Reus și Adeyemi s-au întâlnit cu meme, valetul de la palat.
Analistul trecut pe la Rahova, i-a recunoscut, natürlich, le-a făcut cu mâna și le-a spus:
- Das Ist Große Scheiße!!!


FzR!!