duminică, 11 iunie 2023

Back to the Future

Mă tot frământ încă din zorii acestei dimineți să găsesc răspunsul cum au trăit cei de dinaintea lui 1923.
Până să se nască Pasiunea și Fascinația.
Apropos de '23, cică s-a constatat faptul că 23% din accidentele rutiere sunt făcute de bețivi.
Vedeți??
Înseamnă că restul de 77% sunt făcute de cei care beau apă.
Dacă m-aș putea întoarce în timp, sigur nu am să-mi mărturisesc eu aici chiar toate gândurile, astăzi aș vrea să mă aflu în școala primară, alături de domnii Copaci, Grigoriu și Geza. Chiar dacă, așa cum mă știu eu ghinionist, eu aș fi fost cel trimis după bere.
Poate aș fi avut totuși șansa să-mi trec numele pe actul de constituire, nu?
Ce mai început de călătorie, nu?
Ce mai aventură, ce mai nebunie.
Rapidulețul rămâne parcă spiritul unic, rebel și veșnic pasional.
Rapidulețul, drumul cel mai scurt de la agonie la extaz, pare-se chiar vinovatul tuturor vorbelor de duh al celor ce nu vor înceta să viseze și să spere.
" Să pleci în vacanță cu soția e ca și cum te-ai duce la restaurant cu ciorba ta".

La Mulți Ani!!


FzR!!