duminică, 10 martie 2024

Fotomodelele

- Hai trezește-te că este cinci...
- Ce?? Le-am mai dat unul?
Încerc să mă conving că nu a fost un vis. 
Tremurând și neîncrezător am reverificat întreg internetul.
Toate, chiar toate cronicile sportive ale meciului de aseară îmi indică același lucru.
În dreptunghiul verde, dar mai ales în sufletele noastre, s-a făcut dreptate, iar aroganței celor din Berceni le-am răspuns cu Iubire, eleganță și argumente.
Rapidulețul, aseară un fel de Bugatti în universul autoturismelor, după ce a acroșat cetățeanul roș-albastru (îmbrăcat în negru, ce traversa neregulamentar) și-a continuat drumul încă vreo 10 metri.
Șoferul Signore oprește, scoate capul pe geam și-i strigă:
- Fii bă, atent!!
Cetățeanul speriat, se ridică și întreabă:
- De ce mă, vrei să dai înapoi?
Pentru cei ce nu au înțeles sau au refuzat să creadă, El Capitano s-a asigurat că au reținut rezultatul final al partidei.
În dimineața aceasta, plină de căință formația din Berceni a vizitat un orfelinat din capitală.
" Te cuprinde o tristețe când le vezi chipurile lipsite de speranță, de încredere...." a declarat Dănuț în vârstă de 6 ani.
- Cu ce te ocupi?
- Sunt fotomodel pentru o sală de fitness.
- Dar tu ești gras.
- Eu sunt modelul "ÎNAINTE", pentru "DUPĂ" e altcineva.
Inclusiv până aseară Rapidulețul s-a pregătit, a crezut, sperat, luptat și apoi pozat.
În modelul de "DUPĂ".
Mulțumim, Rapidule!


FzR!!