sâmbătă, 16 martie 2024

Năpasta

„Caragiale ar fi fost cu siguranță rapidist.”
Acestea sunt vorbele eseistului Radu Enescu, dar ele s-au regăsit întotdeauna în subconștientul suporterului ce a îndurat multe în tribuna Giuleștiului. 
„O echipă atât de simplă, comică, naivă nu avea cum să treacă neobservată de Nenea Iancu sau de breasla acestuia.”
Aseară am fost naivi, dezbinați și cel mai grav împotriva noastră.
Licărirea de speranță a venit doar din Tribuna a 2-a, lăcășul ridicat și dedicat în toți acești ani spiritului curat, respectului, iubirii și speranței.
Aseară m-aș fi așteptat ca din camerele "noastre secrete" să dezvăluim, celor ce intenționat ne vor răul, înțelepciunea și unitatea. 
Am dovedit contrariul, dovadă că din păcate din amarul ultimilor ani nu am învățat absolut nimic.
Poate a sosit timpul să nu mai fim la infinit drumul cel mai scurt de la extaz la agonie. 
Poate cele întâmplate în ultimele aceste zile chiar să însemne momentul zero, momentul adevărului...
- Nevastă, dacă mă superi îți spun tot adevărul...
- Spune Cornele!
- Să știi că acum 33 de ani când ne-am cunoscut, eu am fluierat după taxi, nu după tine.....
Aseară unii dintre noi au fluierat a pagubă.
De suferit, suferim noi toți...


FzR!!