joi, 28 martie 2024

Shoturile

 

România a învins chinuit Armenia la U21 și s-a instalat pe prima poziție a clasamentului.
Într-o partidă în care Borza ar fi putut fi căpitan, acesta a fost lăsat acasă sau poate că a refuzat să iasă din vreun club...
Acum, fără a fi răutăcioși, gândesc că băiețașul nostru a anticipat și sărbătorit cu shoturile alea multe până și calificarea tricolorilor.
Într-o perioadă în care noi am uitat să ne mai și bucurăm.
- Măi, nesimțitule, de ce nu ai venit azi-noapte acasă?
- Nu mi-a fost somn...
Mi-a fost rușine să-i spun că după ce m-am despărțit de Borza am fost într-un complex comercial imens și nu am mai găsit ieșirea.
Așa că, mi-am aprins o țigară, ca să mă scoată ei afară.
Acum sper că șuturile noastre să nimerească spațiul porții craiolguței și să ne întoarcem sâmbătă, indiferent de oră, neapărat cu toate cele trei puncte.
Oricum, fie de va fi victorie sau o nouă înfrângere, cu siguranță vom abuza de niște shoturi.
Să sărbătorim faptul că suntem din nou împreună. 
Și de neclintit.


FzR!!