joi, 14 martie 2024

Rugăciunile

La aproape o săptămână de la masacru, Richard Chamberlain (că dacă-i zic Charalambous sună a jignire) al celor de la fcsb a fost întrebat:
- Nea Elias ești plin de cucuie. Ce-ai pățit?
- Cosmeticiana mi-a spus să mă dau pe față cu apă de toaletă și întotdeauna îmi pică în cap capacul ăla de la WC!!
Acum nu știu cine a ieșit cel mai șifonat după acest masacru...
Ieri comisia de disciplină a celor de la frf a amendat Rapidulețul cu 60.000 lei, ne-a interzis accesul parțial la meciul de mâine, iar în dimineața aceasta Nico a fost "săltat" la propriu de către mascați.
Nu mă voi referi aici la echitatea sancțiunilor aplicate, îmi permit doar să cred că dacă lui Nico al nostru îi găsesc ăștia vreo brichetă riscă să fie încarcerat. Cel mai probabil deranjăm. 
Dar asta o știm deja. De o sută de ani.
Ne rămân speranțele și rugăciunile.
În dimineața aceasta m-am decis să ies din casă.
În fața blocului m-am întâlnit cu vecinul fcsbist care zâmbea ironic, cel mai probabil urmare a știrii din această dimineață.
- Nu te-am mai văzut demult. Unde ai fost?
- Am fost cu soția pe la locurile sfinte și ne-am rugat.
- Ți-au ajutat rugăciunile?
- Nu, tot cu ea am rămas!
De fapt rugăciunile mi-au fost ascultate întotdeauna.
Mâine mă întâlnesc cu ea pe Giulești.
Cu ea, echipa noastră, ce o iubim!


FzR!!