duminică, 1 septembrie 2024

Angajamentul

Parcă niciodată nu m-am trezit mai obosit decât în dimineața aceasta...
Și asta pentru că aseară am alergat, făcut risipă de energie și suferit alături de băieți pentru punctul ăsta obținut pe terenul juveților. 
La sfârșitul partidei ne-am îmbrățișat și cântat alături de galerie. Măcar la asta ne pricepem cel mai bine, nu?
Abia la flash-interviu aveam să aflăm că suferim la pregătirea fizică, dar și faptul că săptămâna viitoare urmează două-trei transferuri cu adevărat valoroase, cu mult peste nivelul campionatului nostru...
Cum nu am niciun angajament, imediat m-am gândit că urmează să fiu sunat și eu de vreun oficial al clubului...
- Ce faci, Șumi! Cum a fost discuția din dimineața aceasta cu dnul Șucu...?
- A fost în regulă. Mi-a scos 2 măsele.
- Păi te durea doar una, de ce ți-a scos două?
- Nu avea rest la 100 de euro...
Acum, pentru a-i face invidioși pe băieți, trebuie să recunosc că eu am totuși un angajament...: cred că sunt căsătorit cu Denise Rifai.
Pentru că altfel nu am cum să-mi explic cum sunt obligat să răspund zilnic la câte 40 de întrebări.


FzR!!