duminică, 8 septembrie 2024

Anunțurile de angajare

De supărare că mi l-au cedat pe Golden Boy Omar, nu am dormit mai deloc noaptea trecută...
Spre dimineață, când să ațipesc, m-au trezit însă notificările, că am din disperare cam pe la toate site-urile cu știri sportive.
Una din notificările astea mi-l anunța cică pe Grameni în Giulești. 
Să se lupte pentru un post cu Hromada, Kait, Emmers, Oaidă, Mendes și Vulturar. Cam multe active imobilizate îmi zic. Și știe și dnul Șucu. Sigur mai bine.
Dau "close" la știre, beau o cafea și dau fuga la stadion. Să-mi iau din "leagănul frământărilor" veștile cele mai proaspete.
Acolo pe treptele de la teatru, pe un post-it mototolit, i-am găsit anunțurile de angajare ale directorului ăsta sportiv pentru perioada asta de mercato:

"Service Auto. Ridicăm și livrăm mașina gratuit. Dacă ne încerci o dată, nu mai pleci în altă parte."

"Vând câine: mănâncă orice și îi plac foarte mult copiii."

"Căutăm bărbat pentru lucru la fabrică de dinamită. Trebuie să fie dispus să călătorească."

"Ești analfabet? Scrie-ne azi și te ajutăm pe gratis."

"Mașini uzate: De ce să te duci în altă parte ca să fii păcălit? Vino aici."

"Căutăm un om să aibă grijă de un lot de vaci care nu fumează și nici nu bea."

"Vând pat pentru copil cu picioare de fier."

"Asociație de locatari, angajează fochist de înaltă presiune."

"Căutăm femeie la fetiță în vârstă și nefumătoare."

"Vând mașină de cusut mână și picior."

"Vând butelie de aragaz cu reșeu și frigider."

"Vând pătuț copil făcut la comandă pentru pretențioși."

"Cumpăr îmbrăcăminte de damă deosebită și puțin întrebuințată."

"Ofer recompensă celor care au spus nevestei lui Paul Ionescu că l-au văzut cu o femeie în mașină în ziua de 18 iunie, pe autostrada București-Pitești. Va rog să veniți să depuneți mărturie și la tribunal. Paul Ionescu."

Acolo pe treptele de la teatru, un bătrânel care a văzut și îndurat multe îmi mai spune că mâine-poimâine la interviuri se vor prezenta și Aaron Boupendza și Clinton N'Jie.
Am zâmbit amar.
De voie de nevoie am devenit scouteri, analiști sportivi și financiari, contabili și head-hunteri.
În multinaționala asta a dnului Șucu.

FzR!!