sâmbătă, 23 decembrie 2017

Do You Believe in Magic?

Rapiduletul isi continua derby-urile pana la sfarsitul acestui an.
Licitatia pentru propria sa marca obtine un nou termen pentru luna ianuarie a anului viitor, primaria sectorului 1 blocheaza bugetul (inexistent!) destinat sportului, AMFB depuncteaza Academia si o coboara pe pozitia a 3-a a clasamentului ligii a 5-a, iar AFC sufera financiar si din pacate la nivel de imagine.
Daca ne intrebam cumva, acesta este Rapidul.
Stropul de speranta intr-un ocean al deznadejdilor in care aproape totul ne este potrivnic.
Insa asa cum pe de rost am invatat, forta noastra vine din interior.
Din dragoste si increderea ca ziua de maine ne va aduce cel putin linistea de care avem atata nevoie.
Linistea care sa ne fie trezita de urale de bucurie, de Iubire si inconfundabila noastra stare de spirit.
Semnalul Sperantei vine din Muntenegru.
De acolo de unde dragul nostru Vladimir Bozovici face poate cea mai frumoasa declaratie de dragoste:

" Dacă Rapid mă vrea, vin! 
Am vorbit cu Ovidiu Burcă (n.r. președinte Academia Rapid), bunul meu prieten, să fac parte din staff și i-am spus că vreau să vin pentru că Rapid mi-a dat tot ce am acum. 
România, Rapid și fanii rapidiști sunt viața mea!"

Imaginati-va in 2018 un Rapid cu Pancu, Nico, Maftei, Voicu, Bozovici si Herea in teren.
Un stadion plin. 
Si o singura galerie.
Milioane de motive sa credem in Magia acestor Sarbatori de Iarna.

FzR!!