duminică, 17 decembrie 2017

Mi s-a schimbat numele?

C.F.R., Locomotiva, UFC, FC SA, AFC, Miscarea, Academia sau chiar Frumosii Nebuni ai Giulestiului...

Mi s-a schimbat numele?

Sunt cel nascut intr-o zi de vara, 
Intr-un local de scoala
Asa cum spune un dulce cantec, 
Panza croita de dna Ginzer, mi-a fost scutec.

Sunt cel ce a rabdat, indurat si sperat.
Cel cu doua zile de nastere, cel exclus din campionat datorita lipsei echipamentului sportiv, cel ce si-a vazut copii arestati in '39, cel ce a indurat foametea din '46, cel ce a indurat retrogradarile regimului trecut, valizele, brichetele, furturile si nedreptatile pseudo-capitalismului.
Primul retrogradat al insolventei, primul pradat de frf si cel cu valoare inestimabila chiar dupa declararea falimentului.

Mi s-a schimbat numele?

Numele meu aduna 5 litere.
La fel precum Ms. Mihai sau Inima.
Simplu si unic: RAPID.

FzR!!