vineri, 2 martie 2018

Flori de Mălin



Mălin frumos cu flori albe,
Eşti speranƫa vieƫi mele
Ai miros foarte puternic
Si te inalƫi pană la stele.

Ai fost omul meu de sprijin,
Cu tine am construit
Si am ajuns la infinit
Ai fost raza mea cea vie.
Lumina ochilor mei,
Impreună eu cu tine,
Am luptat ca niste zmei.

Soarta ne-a fost hărăzită,
Sa luptăm din rasputeri
Am invins cu greutate,
Dar suntem mândrii de ei.  

Sora mea m-a ajutat,
Niciodată n-am uitat.
Dumnezeu zile i-a dat.

Laurii cu Violete
S-au urcat pe culme sus
Pentru ei a fost efortul
Eu pecetea le-am şi pus 

Apăru doi prichindei,
Corinuƫa şi Vladuƫ
Au sosit si ei pe lume,
Să se urce şi mai sus.

Dumnezeu să ii ajute
Ca părinƫii lor să fie
Sănătoşi, cuminƫi şi harnici
Timpul vă va răzbuna
Cu sudoare şi eforturi
Munca ii va inobila
Iară eu cu tot respectul,
Tot mereu vă voi veghea.
14.03.2013

Tatăl Meu
FzR!!