sâmbătă, 27 aprilie 2019

Eternul si fascinantul...

Rapid a jucat astazi impotriva celor de la Manchester City :)) Portarul copiilor lui Borcea, pardon! al celor de la Agricola Borcea a evoluat in tricoul liderului din Premier League.

" La inceputul meciului a fost o problema, pentru ca noi aveam echipamentul jucatorilor tot in culoare albastra. 
Dar pana la urma au jucat ei in galben. 
Eu le aratasem echipamentul si le-a placut. 
Au zis ca e misto. 
Sincer sa va zic, l-am cumparat special pentru acest meci, fiindca sunt fan Manchester City. 
Mi l-am cumparat si mi l-am imprimat pentru aceasta partida", a spus Ionut Vreme.
Rapid nu a fost impresionata de cetateanul de pe malul Borcei sau sponsorul  Etihad Airways: a castigat meciul cu 6-0  si isi continua cursa pentru promovarea in Liga a II-a. 
Baietii au facut spectacol in Regie: Hlistei, de doua ori, Goge, Carstocea, Robinho si Vlada si-au trecut numele pe tabela de marcaj.
În urma acestei victorii, Rapid este lider în Liga 3, cu 60 de puncte, cu 5 mai multe decât principala urmăritoare, Unirea Slobozia. 
Pana la confruntarea dintre cele două rivale de pe 11 mai, " capriorii" au cantat impreuna cu galeria:

" Cine tine cu Rapid,
Sa aiba un Paste Fericit! "

FzR!!