sâmbătă, 20 aprilie 2019

Promisiune împlinită


Vangelis Vasiliadis este unul dintre fanaticii susținătorii lui PAOK.
Cel care a ajuns cu steagul alb-negru la Polul Nord i-a făcut mamei sale o promisiune în 1999.
" Mă voi căsători când PAOK va fi din nou campioană ". 
Și el tocmai s-a însurat cu Olga. "Duminică, vom sărbători titlul, iar eu mi-am respectat respectat promisiunea", a anunțat Vangelis.
"Suntem împreună de o viață. Acum, suntem și căsătoriți".
În cea mai importantă zi, Olga și Vangelis au fost îmbrăcați în tricoul alb-negru. Iar pe verighete scrie PAOK.
Maine PAOK Salonic joacă impotriva celor de la Levadiakos, meciul îi poate aduce primul titlu din carieră lui  Răzvan Lucescu.

Noi rapidiștii ne-am făcut o promisiune de sine.
Că Rapidul va fi întotdeauna Campioana Inimilor Noastre.
Felicitări, Răzvan!

FzR!!