sâmbătă, 11 mai 2019

Orice s-ar întâmpla

" I-am spus deja soției mele: păpușă, îmi pare rău să te anunț, dar cred că voi folosi 'la greu' contul bancar. Așa că atunci când vei vedea că lipsesc câteva mii, să te gândești că e o șansă unică în viață pentru noi.
Fac 60 de ani, nu mi-am văzut niciodată echipa într-o finală de Champions League, deci voi fi acolo orice s-ar întâmpla. Chiar dacă va trebui să jefuiesc o bancă ", a afirmat  pentru Sky Sports un suporter lui Tottenham
Apoi, fanul a avut numai cuvinte de laudă la adresa managerului lui Tottenham, Maurucio Pochettino.
" Pochettino, trebuie să spun asta, Pochettino, ești numărul 1! Poch n-a avut bani de transferuri în ultimele două sezoane, ceea ce a realizat e incredibil. ", a mai spus acesta, înainte de a face câteva plecăciuni.
Duminică, la aproape 6 ani de la retrogradarea forțată în "B", vom sărbători cu toții promovarea în liga secundă, faptul că acolo ne așteaptă zeci de finale de Champions League și inestimabilele caștiguri sufletești mult mai importante decât orice conturi bancare.
Orice s-ar întâmpla mereu alături de Rapid.
FzR!!