marți, 7 mai 2019

Singur împotriva tuturor!



Manchester City a câștigat dramatic, 1-0 cu Leicester prin golul lui Kompany, și este în continuare lider în Premier League, cu o etapă înainte de final.
Pur și simplu, în minutul 70, Vincent Kompany n-a ascultat de nimeni.
Nici de Guardiola si nici de coechipieri.
Toți îi strigau să paseze, dar căpitanul lui City a realizat că, împotriva lui Leicester, pasele nu mai ajută la nimic, și a luat el decizia.
Decizia care a influențat meciul și, foarte probabil, campionatul.
A tras și a înscris, cu cel mai frumos șut și cel mai curat vinclu!
Nu am ajuns atât de departe în fotbal pentru a-mi spune tinerii dacă pot să șutez sau nu”, a spus belgianul în vârstă de 33 de ani, care s-a eliberat la sfârșit.
A plâns de fericire. După atâtea accidentări, și un moment extraordinar, poate hotărâtor pentru titlu. Merita un asemenea gol.
Am simțit frustrare auzind în jurul meu doar «Nu șuta!». Era enervant”, a mărturisit Kompany.
"Am demonstrat dorință, încredere. Nu marcasem niciun gol în acest sezon, dar întotdeauna simt că voi face ceva fantastic în clipele esențiale”.
Prima lui reușită în cel mai important moment al anului.
Guardiola a recunoscut că s-a înșelat. "Când l-am văzut apropiindu-se de careu, am urlat: «Nu trage, Vinny. Nu trage!»", a povestit managerul. "Kompany a fost deștept și nu m-a ascultat.
Un gol incredibil, incredibil”. 
sursa: gsp.ro
Rapidul există.
Pentru simplul motiv că a existat intotdeauna cea mai selectă "kompanie" care s-a ambitionat și s-a incăpatanat să creadă intr-un sfarșit.
Kompania suntem noi suporterii.
Poate cei mai frumoși.
FzR!!