duminică, 8 decembrie 2019

Chipul Tău

Cu Sufletele Veșnic zgribulite
Și din al Inimii Ecou
Rapidule Ți-aduc aminte
Că Fericire e numele Tău.

Ne ești Eternă aventură
Îți jur că nu e  slăbiciune
Plutim ferice din fiece frântură
Chiar și atunci când e amărăciune

Iubirea Noastră nu te-a speriat
Ți-a fost doar sprijin și putere
Noi niciodată n-am plecat
Și Veșnic îți vom fi Unică Avere

Chiar de am lăcrimat cu sânge
Durerea am transformat în Cânt
Căci Sufletul atunci când plânge
Mai dârz noi spre Iubire am luat avant.

N-a fost să fie locul 2 în clasament
Căci cela e primul ce pierde
E locul 3 și cred cu atașament
La Primăvară totul fi va verde.

Te-ai îngrijit de sărbători,
Să ne oferi frumos cadou
Și am știut ades, de atâtea ori
Că Moșul, pentru noi are doar Chipul Tău

Iarna nu va putea să înghețe
Speranța că Împreună vom fi doar Unul
Vom spune apoi plini de blândețe
Că Inima ne bate iar că tunul....

FzR!!
p.s.: Rapidul învinge cu 3-1 la Chiajna și încheie acest an pe locul 3 în clasament.