sâmbătă, 28 decembrie 2019

Tu ești...

Tu ești
Visul din copilărie,
Îndrăznit a-l urca des.
Preferata jucărie,
Devenită îndată  Vers.

Tu ești
Albastra Dimineață,
Din prea pura adolescență.
Ce voi să-mi mai fie în față
Dar fără de insolvență

Tu ești
Ziua ce nu vine,
Mi-ești și Muză și Speranță
Ești chiar totul pentru mine
Foarte Aproape la Distanță

Tu ești
Mâna  ce o caut
Versul ce se scrie singur
Mi-ești pedeapsă, ești sărut
Farmecul fatal, desigur.

 Tu ești
Surâsul lui noiembrie
Neînțelesul meu neant
Degerarea din decembrie
Moș Crăciun mereu restant.

Tu ești
Starea mea de bine
Un Departe mărginit
Sufletul ce astăzi pleacă, să revină apoi mâine
Negreșit spre Infinit

Tu ești
Păcatul în veci sortit
Sensul oricărui cuvânt
Ești amarul îndulcit
Mi-ești și ploaie, mi-ești și vânt

Tu ești
Colțul Meu din Univers,
Aripa când mi-e doar greu
Mi-ești și proză, ești și vers
Zbaterea a tot ce-s  „ Eu ”

  Tu ești
Singura Poveste,
În care nu sunt timid
Soarele urcat pe creste
Și ți-am spus simplu: RAPID.

FzR!!