vineri, 5 februarie 2021

La nevoie!

Aseară am aflat că o asistentă finlandeză a extras dintr-o doză de vaccin 7 doze. 
Fix așa fac și eu!
Îi zic la nevastă că merg la o bere și bag 7 doze.
Azi-dimineață am aflat de la horoscop că anul acesta mă însor!
Acum ce fac cu nevastă-mea?
Când văd nume scrijelite pe copaci cu cuțitul, de îndrăgostiți, nu mă gândesc cât se iubesc ăia, mă mir câți vin cu cuțitul la întâlnire.
Astăzi ne întâlnim cu Dunărea Călărași.
Un fel de " El Clasico ".
La aproape 5 ani de la falimentul societății Rapid SA ziariștii de sport au ajuns să scrie ditamai articolele în care laudă nu-știu-ce-jucători care au dat o pasă sau au nimerit bara.
Când se întâmplă să mai înscrie un gol, e deja performanță.
Fotbalul românesc are tot mai multă nevoie de Rapid.
Pentru că prietenul la nevoie se cunoaște.


FzR!!