miercuri, 3 februarie 2021

Povestitorul

 

- Mi-e frică de tren!
- De ce?
- Mi-a fugit nevasta cu un mecanic de locomotivă și, când aud trenul, mi-e teamă să nu o aducă înapoi....
Bine, mi-e teamă și de acest capricios tren numit Rapid.
Ieri a remizat "la 2", într-o partidă interzisă cardiacilor, cu brașovenii de la Corona.
Probabil "egalul" a fost dintr-un gest de respect și recunoștință față de veteranul Buga.
Nostalgia ne-a învăluit pe noi toți pe terenul din Coresi. 

Dacă în mitologie "călcâiul" înseamnă vulnerabilitate, în Giulești va însemna întotdeauna momentul magic prin care i-am surprins pe cei de la Hamburg.
Un șuierat de tren mă trezește din amintiri.
Am sărbătorit până în această dimineață bucuria "revederii cu Pele".
Ajuns dis-de-dimineață i-am povestit soției cum am băut toată noaptea cu Ion.
Soția m-a ascultat atentă, vrăjită de darul meu de povestitor, stand în canapea.
Ascuns în șifonier, Ion mă ascultă și el...
Ăsta sunt eu!
Povestitorul.
Primăverii.


FzR!!