sâmbătă, 27 februarie 2021

Mai e puțin

Nu știu dacă este o coincidență sau nu, însă eu m-am căsătorit în aceeași zi cu soția mea!
Am făcut alegerea potrivită, chiar dacă se dovedește că în această relație unul dintre noi este mai pus pe ceartă.
De ziua mea, mi-a făcut cadou două cravate.
Ca să-i fac o bucurie, astăzi de dimineață mi-am pus una dintre ele, peste tricoul ce-mi ține loc de bluza de noapte și am apărut în bucătărie, în toată splendoarea mea.
M-a măsurat din cap până-n picioare și a șuierat: dar cealaltă, cealaltă nu-ți place??
A plecat trântind ușa de la intrare.
Pe frigider zăresc lipit un bilețel:
" Brânza este veche. 
Să nu o dai pisicii. 
Diseară îți fac o plăcintă din ea ".
Nu mă îngrijorez. Am toate motivele. 
Nu avem pisica și nici nu am auzit că poți face plăcintă din ea.
Și apoi nu vreau să ripostez pentru că în curând revenim pe stadioane.
La Rapid Arena au început deja să monteze scaunele.

Trebuie deci neapărat să-mi refac profilul de soț iubitor.
Fug să cumpăr mărțișoare și flori.
Mai e puțin, foarte puțin...
Până revenim pe stadion, zic!

FzR!!