duminică, 21 februarie 2021

Lopata

Cu șansa de a "urca pe 2 " Rapidulețul s-a încăpățânat și de această dată să ne ofere bucuria mult așteptată.
Trezit încă de la 7, m-am frământat precum un copil până la ora meciului.
Ba chiar mi-am numărat fericit pe degețele argumentele ce-mi indreptățeau pronosticul pentru "1 solist ": "Ripi" nu a reușit în această ediție niciun rezultat de egalitate, lipsa lui Rareș Lazăr din primul 11, prezența în teren a lui Florică și deci liniștea că ne achităm "de datorie", faptul că "centralul" semăna leit cu Ciolacu...
În teren lucrurile au arătat însă cu totul altfel: am înscris târziu, ne-am grăbit apoi să ne distanțăm " la 2", pentru a trăi periculos și a fi egalați în tradiționalul minut 93.
Băieții astăzi au jucat ca niște fetițe.
Foc și pară, după meci, i-am băgat pe toți în ședință tehnică:
- La meciul viitor, dacă se întâmplă să vă domine și 5teluța din Buzău, nu acceptați, ripostați și le dați cu o lopată peste bot!
- Mister, dar noi suntem fetițe...
- Luați atunci fiecare câte una roz!

FzR!!