luni, 1 februarie 2021

O pușcă

M-a întrebat nevastă-mea ce vreau de ziua mea.
- O pușcă.
- Nu pușcă, altceva!
- Da eu vreau pușcă!
- Nu primești pușcă și gata! Cine-i șef în casa asta??!
- Tu, dar dacă aș avea o pușcă...
Gata!
Mâine a sosit vremea răzbunării!
Mă refer la faptul că-i vom vaccina pe cei de la Corona...
O nouă provocare.
După victoria împotriva lor, sper să ne întoarcem cu toții la viață.
Facem noi cinste!
Deși atunci când " bătrânelul " a căzut pe scări și și-a rupt piciorul nu s-au îngrămădit prea mulți să-i sară în ajutor.
După operația ( reușită! ) doctorul i-a interzis chiar să urce scările timp de patru săptămâni.
După o lună ( de fapt ani mulți si buni! ) Rapidulețul nostru l-a sunat disperat pe doctor:
- Domnule doctor, acum pot să cobor scările? 
Că m-am plictisit să tot urc și să cobor pe burlan!!

O pușcă, zic! Pentru că ne-am plictisit în tot acest veac de așteptare...


FzR!!