sâmbătă, 27 noiembrie 2021

Derby della Miovina

 

Săptămâna aceasta Rapidulețul a realizat prima fotografie oficială pe noua noastră Arena. Ba chiar circulă inclusiv vorba că stadionul va fi predat de Moș Nicolae.
Cadoul mult-așteptat și sperat de sufletele noastre de copii cuminți, nu?
Cine ar mai fi crezut în afară de noi?
Până să ne strângem la piept cadoul, în seara aceasta disputăm Derby della Miovina, culmea cu Rapidulețul în calitate de gazdă.
La fel precum Realul,mâine dimineață mă voi trezi din nou mahmur.
Voi deschide ochii, voi remarca un pahar de apă, două aspirine pe noptieră, hainele călcate pe scaun, în casă curățenie "bec", iar în bucătărie pe masă un bilețel:
" Iubitule, am plecat la magazin, micul dejun este în cuptor, iar ziarul pe masă ".
Tocmai ce-mi apare fiică-mea în prag, profit și o întreb ce s-a întâmplat noaptea trecută.
- Iar am făcut egal, de data aceasta noi am jucat în inferioritate numerică, iar tu te-ai îmbătat criță, ai spart vasul favorit al mamei, ai alunecat pe gresie, te-ai izbit de ușa de la sufragerie și ai căzut inconștient...
- Atunci de ce este curat peste tot, iar mama nu este furioasă??
- După ce te-a târât în dormitor și a încercat să-ți dea jos pantalonii, ai spus: " Doamnă, lăsați-mă în pace!! Sunt un bărbat însurat. "
V-am spus că sunt cuminte, nu?
Ba chiar am mai visat și frumos.


Un VIS devenit realitate.
Mulțumim, Moș Nicolae!!

FzR!!