duminică, 7 noiembrie 2021

Ligii Florilor

Aseară Rapidulețul a învins clar Zalăul și s-a instalat în fruntea clasamentului.
A Ligii Florilor a campionatului național la handbal feminin.

M-am trezit cu gândul la fetele noastre. La toate.
- Mai am un singur dor....
- Da' ce-ai făcut cu restul?!
- Veronica, mă lași să termin?
În " cuibușorul " nostru e bine știut că eu sunt poetul, nu?
Când eram proaspăt căsătoriți pe biletul din mâna mea era scris: " dragul meu te iubesc, tu ești comoara vieții mele "
Acum scrie: ceapă, zahăr, orez bob lung, pâine...
- Ești mai frumoasă fără ochelari!
- Dar acum nu port ochelari!
- De ai mei zic.
Precum fetele noastre din fruntea clasamentului, soția mea este și ea o femeie adevărată.
Când ajung în miez de noapte beat acasă, mă dezbracă, mă spală, mă îmbracă în pijamale, mă hrănește, mă sărută și mă bagă la somn.
Dintr-o singură lovitură!!
Rămâne să aflăm mâine după meciul cu academicienii dacă șbăieți noștri sunt bărbați adevărați.
Acolo în Liga Fiorilor.


FzR!!