sâmbătă, 13 noiembrie 2021

La Calul Bălan

 

Ursul, lupul și armăsarul, nu altceva decât personificarea unor echipe din Liga 1, s-au întâlnit la sfârșitul acestei săptămâni la cârciuma din pădure:
- O sticlă de votcă! cere ursul.
- O sticlă?! se mirară ceilalți doi.
- Da, măi băieți!! Am o treabă cu o ursoaică și vreau să fiu în formă!
- O sticlă de votcă! cere și lupul.
- O sticlă?! se mirară ceilalți doi.
- Da, măi băieți! Am "un meci" cu o lupoaică și vreau să " marchez ".
- O cinzează de votcă, ceru și armăsarul nostru.
- Numai o cinzeacă?? se mirară ironici ceilalți doi.
- Măi băieți, eu potențial am, beau doar ca să-mi sclipească ochii.
Căluțul nostru a învins lunea trecută la Clinceni prin golurile lui Bălan ( 2 ) și Dandea.
Nouă rapidișitilor, instalați pe un neașteptat loc 5, ne sticlește din depărtare play-off-ul.
" Jăratecul Iubirii " pare-se să-și facă efectul, nu?


FzR!!