sâmbătă, 2 aprilie 2022

Aleasa

 

- Bună ziua! Aș dori să cumpăr un telefon.
- Model?
- Aaaa, nu....Inginer Metalurg, însă slavă Domnului lucrez în achiziții. Mulțumesc oricum...și dumneavoastră sunteți drăguță.
Sunt tare mândru, faza asta mi s-a întâmplat aseară. 
Evident că m-am uitat cu teamă în jur, imediat de am ieșit din Mall.

După Inaugurarea de Vis și nou-anunțatul sold-out la meciul din seara aceasta, prin bătrânul nostru Giulești au început să șuiere, alături de locomotive, zvonurile despre investitorii ce "se calcă" în picioare de dragul Rapidulețului...
Coborât din tramvai la piața Crângași un vânzător de ziare striga din toți plămânii pe stradă:
- Mare escrocherie, mare escrocherie, 22 de victime.
Cumpăr ziarul tremurând plin de emoție, îl răsfoiesc și-i zic:
- Bine, domnule, dar nu scrie nimic de vreo escrocherie!!
Vânzătorul de ziare continuă să strige:
- Mare escrocherie, mare escrocherie, 23 de victime...
La bine, dar mai ales la greu, eu știu însă mereu care-mi este aleasa:RAPID.


FzR!!