vineri, 22 aprilie 2022

Uitucul

 

- Trezește-te e 9!!
- Ce?! Le-am mai dat încă unul?
Visam așa de frumos, se făcea că astăzi este mâine, iar încă de pe treptele stadionului am sesizat faptul că plaselor porților nici că s-au oprit din scuturat, după avalanșa de goluri de la începutul acestei săptămâni.
Lunea trecută ne-a reușit totul: ritmul, cântecele, atmosfera și petrecerea de final în cinstea sărbătoritului nostru Rareș Ilie.

Golden-Boy din Giulești și-a făcut cadou 2 goluri, câteva assisturi și premiat cu titlul de jucătorul meciului.

În drum spre "41" câteva voci din jurul meu vorbeau de "Europa" semn că au revenit lângă echipă și cei mai naivi dintre suporteri.
Drumul e lung, nu trebuie să uităm spinii anilor trecuți și trebuie cu răbdare să construim înțelept.
Întors euforic acasă mi-am întrebat soția:
- Cum ți-a mers ziua, dulceață?
- Perfect, dragule. Am făcut ciorbă de lobodă, am prăjit pește, am spălat geamurile și rufele, terminat curățenia generală, iar acum stau și calc rufe. Dacă mâine nu achiți factură la internet, te omor.
Nu am cum să uit.
Mâine joacă Rapidulețul!!


FzR!!