duminică, 10 aprilie 2022

Visăm

 

Azi-dimineață, imediat după ce am căzut din pat, mi-am făcut mea-culpa: prea ușor am înlocuit "vechiul Giulești", prea repede am re-devenit aceeași naivi irecuperabili, prea ușor suntem visători.
Nouă Arenă, aca Vezuviul Balcanilor, va fi cu siguranță stadionul de pe care adversarii vor pleca cu greu măcar cu un punctuleț, echipa este la 5 victorii consecutive, golden-boy Rareș Ilie a devenit titularul incontestabil, iar Nico ne zâmbește din viitor alături de un serios potent investitor: Dan Șucu.

Am găsit oare Lampa lui Aladin și am oprit-o doar pentru sine?
Se anunță oare Visul unei Noi Nopți de Vară?
Poate da, poate nu...
Pași trebuiesc făcuți cu înțelepciune, iar întreaga noastră familie vișinie trebuie să rămână unită.
Se spune că nu demult când unui bătrân indian i-au fost explicate avantajele trecerii la ora de vară, acesta a răspuns:
- Doar Omul-Alb (și Vișiniu!) poate să creadă că dacă taie un capăt din pătură ca să și-o coase la celălalt, va avea pătura mai lungă!
Până să ne re-întâlnim cu amărăciunea, deznădejdea sau să-l alergăm pe Mutu pe șinele de tren cât sunt ele de lungi, petrecem, cântăm și ne bucurăm.

Visăm!
Frumos.


FzR!!