duminică, 30 octombrie 2022

Începutul

 

- Ai tupeu să vii la ora asta acasă?? Te aștept de câteva ceasuri cu lumina aprinsă!!
- Este vina ta. Eu aștept de câteva ceasuri în fața blocului să te culci.
Nedreaptă. Nu i-am mai spus că am trecut la ora de toamnă, deci 4 dimineața nu înseamnă chiar atât de târziu.
Șapte ani am fost cuminte: nu fumat, nu băut, nu bagaboante.
Într-o zi de toamnă, m-a dus mama la școală.
Așa a început totul...
Am fost atât de beat noaptea trecută, cum vă spuneam cea mai lungă, că am luat dușul în brațe și-l rugam să nu mai plângă.
Așa suntem noi rapidiștii: sensibili și plini de boem.
Acum două zile am sărbătorit 99 de ani de la primul meci oficial (n.r. CFR București-Unirea Timișoara 4-8).
Am sărbătorit deci, de la înființare până la primul fluier oficial, nu mai puțin de 125 zile.
Cum a început?
Cu bere. Multă.
Sperăm să sărbătorim și în seara aceasta, după confruntarea cu vișinii de la Cluj.


FzR!!