duminică, 6 noiembrie 2022

Pentru NOI

 

Săptămâna aceasta dnul Crețu a mai adăugat șugubăț și plin de pasiune o nou primăvară în buchetul vieții.
Nico mai are pare-se câteva file de adăugat la dosarul ce-l va depune la frf pentru a ne adăuga în palmares titlurile din '42 și '44 câștigate pe gazon dar încă nerecunoscute.
Încheiem deci o săptămâna a emoțiilor și speranțelor.
Așa suntem noi rapidiștii. Veșnicii iremediabili rătăcitori, neînțeleși dar și cei mai invidiați.
Înaintea marii confruntări de la orele 21 am disputat în bucătărie eternul derby.
- Puiule, pe cine iubești tu mai mult, pe mine sau pe mami?
- Pe amândoi!
- Dar dacă mami ar pleca la Paris, iar eu în America, unde ai vrea să mergi?
- La Paris!
- De ce la Paris?
- Este un oraș frumos, Disneyland-ul aproape...
- Și dacă eu aș pleca la Paris și mă-ta în America, unde ai vrea atunci?
- În America!!
- Cum așa??!
- Păi dacă la Paris am fost deja....!
Ghinioniști, nu?
Acum rămâne de văzut ce se va întâmpla...
Cică interimarul Pintilii (nu este greșeală, bănuiesc că stră-bunii lui au adormit cu tocul în mâna la ultimul "i"), după ce a tremurat la interviuri toată săptămâna, s-a costumat în cowboy (deși ar trebui să conducă mioarele, nu?) și a intrat stropit pe pantaloni și pe cizme.
Cei din bar întreabă:
- Plouă afară?
- Nu, bate, vântul....
Va bate și toba.
Pentru NOI.
Pentru VOI.


FzR!!