duminică, 27 noiembrie 2022

Încă puțin

 

Sfârșitul acesta de săptămână s-a grăbit să dăruiască dulcelui nostru colțișor de lume, înaintea traditionalilor moși de sărbători, berea Giuleșteana.
Bătrânelul nostru, și-a turnat tacticos precum în '23, licoarea dulce-caramelizată și arămie, obligatoriu cu-n guler alb la vârf. Așa precum steagul ce ne pansează adesea inima rănită, nu?
De data aceasta am ridicat paharele in aer, pentru un prim pas al istoriei dar și pentru un viitor cu siguranță mai frumos și răsfățat.
Astăzi, după piesa de teatru "Dă-i bătaie!" (și tu Rapidulețule, la toți!!) m-am oprit cu soția în Târgul de Crăciun din Parcul Drumul Taberei.
La standul  cu vin și țuică fiartă, de care nu m-am dezlipit, s-a apropiat de mine o frumoasă tânără și, fără să-mi spună nimic, m-a sărutat cu patimă.
Soția furioasă:
- Cine este??
- Lasă-mă în pace...Acum mă gândesc cum să-i explic cine ești tu!!
Încă puțin și agăț și eu ceva...: instalația în brad.
Noroc!


FzR!!