sâmbătă, 3 decembrie 2022

Plopul

Aseară "leii neîmblânziți" au învins Brazilia, adicălea tocmai favorita turneului final.
La câte surprize sunt anul ăsta la Campionatul Mondial, mă gândesc să pun niște bănuți la SuperBet că naționala noastră câștigă  trofeul.
Azi-dimineață, în tradiționala stare de mahmureală, nevastă-mea a început să urle la mine:
- E numai vina ta!!
- Dar ce-am făcut?
- Lasă-mă un minut să mă gândesc, abia m-am trezit și eu...
La ora prânzului, Mister Mutu aflat în drum spre Pitești pentru confruntarea de mâine, a observat cum fugeau plopii pe lângă tren...:
- Mamă, cum fug ăștia, mai tare ca Rapidul! Mai bine  luam un plop!
Zis și făcut.
La întoarcerea la gară, se suie într-un plop, iar pe când aștepta să plece trenul, Nico îl vede și-i strigă:
- Adiță, dă-te jos măăă!!
- De ce, boss?
- Pentru că ăla e defect! Am stat eu în el trei zile și n-a plecat!
Fără glumă, dacă nu ne întoarcem cu punct sau puncte de la Pitești suntem în plop.
Și plopul în aer.

FzR!!