duminică, 11 decembrie 2022

Alegerea

Ieri dimineață, cam în jurul prânzului normal, cu pasul întins pe bulevardul Basarabiei, adulmecând alint-aroma unui fum drag de țigară, mi-am inventariat grijuliu, gândurile, trăirile, alegerile...
Din mașini coborau copii emoționați, pentru a fi apoi "gătiți" de părinții lor.
Fulare prinse în jurul gâtului, eșarfe la încheietura mâinilor, steaguri fluturând.
L-am zărit până și pe domnul întreprinzător din jurul Giuleștilor.
Astăzi comercializa eșarfe "Rapid-Dortmund-Fiorentina".
Am zâmbit.
Ieri, domnul nostru, ne întindea în schimbul a câtorva bănuți un breloc cu Rapidulețul ligii a 5-a.
Rapidulețul ne-a dovedit ieri faptul că rămâne mereu același.
Fără sufletele din tribună, oferindu-și dragostea necondiționată, cei din teren, oricare ar fi numele lor, devin anonimii trecători ai acestei lumi.
Prin noi, mereu uniți, vișinii ne devin eroii, alături de care scriem cele mai frumoase și invidiate Povești.
Ieri, pe plan sportiv, am încasat 5 goluri și am înscris...două.
Primul a fost cel al Galeriei ce prin protestul sau a transformat un eveniment într-un eșec organizatoric...
Al doilea gol, împotriva celor de la Dortmund, a fost celui al Ducelului du Giulești.
Cu ochii ridicați către Ceruri, am înțeles faptul că rămânem poate cei mai bogați de pe acest pământ, pentru că avem dreptul de a alege.
Iar noi vom alege întotdeauna Iubirea și Emoția.


FzR!!