sâmbătă, 24 decembrie 2022

Sărbători Fericite!

Pentru că am fost cei mai cuminți, Moșul ne-a adus încă de joi cadoul mult dorit: inaugurarea Fan-shop-ului. 
Acum Arena Noastră arată precum cel mai frumos brăduleț împodobit.
Și pentru că freamătă doar de Iubire, gândesc faptul că începând de astăzi Crăciunul va fi în noi, în fiecare zi.
Pentru că noi suntem buni în fiecare zi.
Am lăcrimat și turnat o nouă palincă.
Și am mai și sesizat faptul că dnul de la Mobexpert ne-a promis deschiderea unui fan-shop și în Gara de Nord.
Întoarcerea la timpurile copilăriei mele, acolo în stânga de la coloane de unde-mi cumpărăm biletele de meci, m-a făcut să lăcrimez.
Și pentru că-mi sunt în spiritul Crăciunului mi-am mai turnat o pălincuță.
Bănuiesc, pentru că mereu își respectă promisiunile, faptul că această nouă locație Magică va fi deschisă în jurul Sărbătorilor de Paști.
Și pentru a rămâne în Spirit, mi-am turnat în mine un pahar de vin.
- Le-ai amestecat!
Nu era ea, eram chiar eu. Inconștientul.
Până să-mi ascund capul între perne, am mai băut un păhărel. Digestiv.
Așa e recomandabil.
Dimineață, mai-mai să nu pot scoate capul pe ușă.
- Trebuie să lăsați pastele, slănina, țigările, berea, șampania și vodca.
- Am înțeles domnule doctor.
- Nu sunt doctor, sunt casierul și nu puteți plăti cu cardul de sănătate.
Așa-s doar de Sărbători. Iar Sărbătorile eu le petrec în fiecare zi.
Sărbători Fericite!


FzR!!