sâmbătă, 17 decembrie 2022

Comeback

 

Întreaga-mi copilărie mi-a fost influențată de acel "dacă ești cuminte vine Moșu' la tine". 
Anul acesta Moșul a venit cu mult mai devreme. 
Semn că eu și întreaga familie Rapid am fost cuminți.
Am învins Petrolul, întrerupând astfel perioada nefastă, sărbătorit și reaprins flacăra speranței.
Ei, bine...nu știu însă chiar cât de cuminte am fost.
De exemplu, noaptea trecută îi șopteam iubitei mele la telefon...:
- Acum scot al 2-lea ciorap, acum pe al 3-lea...
- Câte picioare ai??
- Două, câte să am? Însă locuiesc în Drumul Taberei și n-avem căldură.
Azi-dimineață, probabil bănuind ceva, soția m-a privit atât de rece încât am făcut viroză.
Sincer, eu încă mai caut ceva sigur, stabil și de durată.
Mă gândesc să-mi mai iau un credit pe 30 de ani...
Dacă stau să mă gândesc și mai bine, adicălea la meciul de mâine împotriva Bătrânei Doamne de la Arad, la cât de neastâmpărat îmi știu Rapidulețul și pe mine, nu m-aș mira să ne împiedicăm pe Francisc Neuman.
Să vină apoi Moșu să ne ia înapoi cadourile și să ne strice Sărbătorile.

FzR!!!