sâmbătă, 19 noiembrie 2022

Ciudat

În dimineața aceasta, pe la prânz, încă fremătând la acordurile frenetice ale tobelor din partida cu Prazila, am întocmit cuminte lista de cumpărături. 
Căci mâine începe cel mai ciudat Campionat Mondial. 
Și mă refer aici la anotimp, dar și la programul de disputare al partidelor.
Ciudat mă simt și pentru faptul că Rapidulețul joacă tocmai hăt-departe duminică pe 4 decembrie. Noi rapidiștii considerăm faptul că zilele aflate între partidele echipei noastre favorite nu ar trebui să ni se considere la vârstă.
Astfel nu am mai îmbătrâni niciodată, nu?
În fața blocului în care am locuit acum 20 de ani, m-am întâlnit cu vecinul rapidist de la etaju' opt. 
- Cred că voi divorța. Nu mai pot, soția mea e prea copilăroasă.
- De ce? mă întreabă Fane.
- De câte ori fac baie vine pe la spate și îmi îneacă toate rățuștele din cadă.
Spre seară am revenit în blocul cu pricina, de astă dată urcând la fosta vecină de la zece.
Acolo, după câteva ore petrecute, era să fiu surprins de soțul ei.
Am sărit evident pe fereastră.
În cădere liberă, m-am căit și tot gândit:
-"Nu puteam să stau acasă cu nevasta...să mănânc un grătar..să beau două-trei pahare de palincă...să stau liniștit pe youtube...."
Cad cu noroc pe prelata de la terasa blocului și trăgându-mi blugii mi-am zis rapid:
- "Doamne cum e omul de ciudat,...numai două secunde am fost disperat și câte prostii mi-au trecut prin cap...".


FzR!!