sâmbătă, 12 noiembrie 2022

NOI

Pentru toți cei necăsătoriți vă doresc un sfârșit de săptămână nemaipomenit.
Pentru noi ceilalți...Doamne-ajută să fie bine!
- Unde ai stat până la ora 2 noaptea, că barul se închide la 23?!
- Baby, la ora 23 am plecat spre casă.
- Pe mine să nu mă minți! Cum să faci 3 ore pentru două străduțe scurte?
- Scurte, dar late...
Am omis însă să-i spun, filantrop cum sunt, că mi-am ajutat vecinul de palier.
- Mă, domnu' Laurențiu! Am o veste bună, și una rea. Care să ți-o spun prima?
- Păi pe cea bună...!
- Mă, am ajuns la etajul 3!
- Și care-i aia rea?
- Am greșit blocul, mă!
Chiar dacă am fost până acum ciuca bătăilor, știți totuși de ce-mi place luna noiembrie?
Pentru că începe cu NOI.
Astăzi NOI jucăm împotriva CraiOlgutzei.
Rămâne deci să aflăm ce ne va aduce această ultimă partidă a lunii NOIembrie.


FzR!!