sâmbătă, 21 ianuarie 2023

S.F.

 

Aseară pe Giulești, sub o ploaie torențială și rece, ce a crezut că ne va ține doar în fața televizoarelor, Rapidulețul ne-a avut cu siguranță cel mai bun start de meci.
Fotomodelul Marco a înscris primul hat-trick din carieră, golurile fiind marcate în nu mai puțin de 20 de minute.
De S.F., ce mai...
Iar pentru că emoția s-a născut în Giulești reușitele au fost dedicate mamei sale.
Sărut-mâna Dvs, doamnă!
Mare bucurie ne-a mai adus croatul, iar noi nu am stat pe gânduri și după înlocuirea sa, l-am răsplătit cu cele mai calde standing ovations.
Nu mai vorbesc de valurile mexicane, parcă iscate în ciuda ploii de afară.
Tot stadionul a petrecut.
Lângă mine, acolo sus pe platforma de la a 2-a, și-a făcut loc și Steven Spielberg.
Am înțeles astfel imediat science fiction-ul din teren.
Căci totul ne este scris, nu?
I-am cerut un autograf regizorului tocmai îndrăgostit de Rapid.
În loc de accept, scenaristul american nu a stat mult pe gânduri și mi-a ars o ditamai palmă...
- De ce dai, maestre??
- Pentru că voi l-ați vândut prea devreme pe Rareș Ilie.
- Nu eu bre, nea Spielberg! Angelescu a fost.
- Angelescu, Cristescu, cu toții sunteți la fel!!
Nu stau pe gânduri și jap-jap îi ard și eu două plame.
- Tu ai scufundat Titanicul. Visurile mele toate au fost pe acea navă.
- Băi, tâmpitule! A fost un aisberg cel care a scufundat nava, nu eu...
- Aisberg, Spielberg...toți sunteți la fel!!
Numai Rapidulețul este unic.
Iar seara trecută ne-a fost de S.F..


FzR!!